Meestgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Voeg je header hier toe
Hoeveel zijn de verzendkosten naar mijn land?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Sapien class quo temporibus?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Elementum voluptate sodales?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Verzending & Retourneren
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Levering vindt plaats binnen 1-2 werkdagen
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Je hebt bij Usta 1 jaar garantie en 30 dagen retourrecht. Wij testen onze producten uitvoerig en staan achter onze kwaliteit. Als je je toch bedenkt dan doen wij niet moeilijk maar laat het ons even weten als je iets terugstuurt. Je krijgt dan het volledige orderbedrag teruggestort. De retour kosten zijn voor eigen rekening.
Neem contact op met info@ustawatchwinder.nl
Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?
De levering zal hoogstwaarschijnlijk bij de buren aangeboden worden. indien de buren ook niet thuis zijn, laat de bezorger een notitie achter dat zij het de volgende leverdag opnieuw proberen te leveren.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt per mail een bevestiging over de zending. In deze mail staat de track en trace code. Dit betreft een link van Postnl waarmee je de zending kan volgen.
Betalen
Welke betaalmethodes hanteren jullie?
iDeal
Betaal alle artikelen veilig, vertrouwd en gemakkelijk met iDEAL. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat je kunt afrekenen via je eigen bankieren app of website.
Klarna.
Met Klarna betaal je niets voordat je jouw bestelling hebt ontvangen.
Pakketje
Mijn pakket is volgens PostNL geleverd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Wat nu?
Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. Postnl kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met Postnl om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.
Mijn bestelling is geannuleerd maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.
Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
Mijn pakket is beschadigd , wat moet ik doen?
Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Je mag foto’s naar ons toesturen naar info@ustawatchwinder.nl en daarbij je bestelnummer vermelden. Wij zullen meekijken naar de situatie en je dan adviseren wat we het beste kunnen doen.
Komen er nog andere kosten bij aan de deur?
Nee, al onze producten zijn inclusief belasting en verzendkosten.
Voeg je header hier toe
Hoeveel zijn de verzendkosten naar mijn land?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Sapien class quo temporibus?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Elementum voluptate sodales?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Track & Trace
Wanneer ontvang ik mijn track en trace code?
Je ontvangt de track en trace code zodra jouw pakket is verwerkt. Meestal ontvang je deze binnen enkele uren.
De status van mijn Track & Trace is ''zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces''. Wat betekent dit?
Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van Postnl is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.
Mijn Track & Trace geeft geen status aan, klopt dit?
Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van PostNL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt als 2 dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
De status van mijn Track & Trace is ''sorteercentrum''. Wat betekent dit?
Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van Postnl. Postnl voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link